ای نت کابل

ای نت کابل ، معرفی لوازم جانبی و تکنولوژی های روز دنیا

ای نت کابل

ای نت کابل ، معرفی لوازم جانبی و تکنولوژی های روز دنیا

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تولید کننده های اجزای اکتیو شبکه

سخت افزار یا اجزای اکیتو شبکه به طور معمول به تجهیزاتی که در یک شبکه کامپیوتری استفاده می شود و به برق نیاز دارند اطلاق می شود. به طور معمول اجزای اکتیو شبکه شامل روتر، سوئیچ ها، اکسس پوینت ها، کارت های شبکه و سایر سخت افزارهای مرتبط است. در ادامه لیستی از تولید کننده های اجزای اکتیو شبکه لیست شده است.

روترها

ADTRAN شرکت ارائه دهنده تجهیزات شبکه ارتباط از راه دور و محصولات اینترنتی است که دفتر مرکزی آن در هانتسویل ، آلاباما قرار دارد.

Aerohive Networks - یک شرکت تجهیزات شبکه کامپیوتری چند ملیتی آمریکایی است که مقر آن در میلپیتاس ، کالیفرنیا قرار دارد و بیش از 17 دفتر فروش در سراسر جهان دارد. این شرکت در سال 2006 میلادی تأسیس شد و شبکه های بی سیم را برای کسب و کارهای متوسط و بزرگتر فراهم می آورد.

Alaxala Networks - که معمولاً با نام تجاری Alaxala شناخته می شود ، یک شرکت ژاپنی است که مقر آن در کاوازاکی ، کاناگاوا ، ژاپن است و محصولات سخت افزاری شبکه را ارائه می دهد.

Allied Telesis یک شرکت فعال در زمینه زیر ساخت های شبکه و ارتباطات از راه دور است که مقر اصلی آن در ژاپن، سن خوزه آمریکای شمالی و کالیفرنیا است. این شرکت در سال 1987 میلادی تاسیس شد و ارائه دهنده راه حل های دسترسی ایمن به اترنت و IP و پیشرو در استقرار شبکه ها و زیر ساخت های مسی و فیبری است.

Alcatel – Stellar - یک شرکت تجهزات ارتباطی فرانسه ای آمریکایی است که مقر آن در شهر بولونی-بیانکور فرانسه قرار داشت و در سال 2006 با شرکت آلکاتل ادغام شد.

Aruba Networks - این شرکت در سال 2002 در کالیفرنیا تاسیس شد و در زمینه شبکه های وایرلس فعالیت داشت اما در تاریخ 2015 توسط HPE خریداری شد و از تاریخ 1 نوامبر 2015 به عنوان یک شرکت تابع HPE فعالیت دارد.

Asus یک شرکت چند ملیتی تایوانی است که محصولاتی مانند کامپیوترهای دسکتاپ؛ لپ تاپ ها، نوت بوک ها؛ گوشی های همراه، تجهیزات شبکه؛ مانیتورها، روترهای Wi-Fi، پروژکتورها، مادربردها، کارت های گرافیک، محصولات چند رسانه ای، لوازم جانبی، گجت ها، سرورها، ورک استیشن ها و غیره را به بازار عرضه می کند.

Avaya - یک شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی است که مقر آن در سانتاکلارا کالیفرنیا است و در حوزه ارتباطات و مرکز تماس و خدمات تخصص دارد. این شرکت دارای درآمد بیش از 2.89 بیلیون دلاری است.

AVM یک شرکت الکترونیکی است که در سال 1986 در برلین آلمان تاسیس شد. این شرکت دستگاه های شبکه ای مانند DSL, ISDN, Wireless  و  VoIPرا تولید می کند. در سال 2012 با 450 کارمندی که داشت بیش از 250 میلیون یورو فروش داشت.

Brocade - یک شرکت فناوری آمریکایی است که در زمینه محصولات شبکه و استوریج ها و دستگاه های ذخیره سازی داده تخصص دارد و در حال حاضر زیر مجموعه شرکت Broadcom است. این شرکت به دلیل تولید محصولات و استفاده از فناوری های شبکه ذخیره سازی فیبری شناخته شده است.

Billion Electric این شرکت در تایوان مستر است و یک شرکت الکترونیکی است که در سال 1973 میلادی تاسیس شد. از آن زمان تا کنون محصولاتی مانند سوئیچ 4 پورت؛ ترمینال VPN، VoIP و وایرلس را به بازار عرضه کرده است.

Calix یک ارائه دهنده جهانی پلت فرم های نرم افزاری و ابری است که سیستم ها و خدماتی را برای ارائه شبکه های یکپارچه و سیستم های هوشمند محلی ارائه می دهد.

Cisco Systems سیسکو یکی از برندهای شناخته شده در جهان است. سیسکو یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که مقر آن در سن خوزه کالیفرنیا قرار دارد. سیسکو سخت افزار شبکه، نرم افزار، تجهیزات از راه دور و سایر خدمات و محصولات را تولید و به فروش می رساند.

Dell - دل یک شرکت فناوری کامپیوتری چند ملیتی آمریکایی است که محصولات و خدمات مرتبط با توسعه، فروش، تعمیر و پشتیبانی را ارائه می دهد. این شرکت که توسط مایکل دل تاسیس شد در حال حاضر بیش از 165000 نفر کارمند در ایالات متحده و سراسر جهان دارد. دل فروش کامیپوترهای شخصی، سرورها؛ دستگاه های ذخیره سازی داده، سوئیچ شبکه، نرم افزار، لوازم جانبی کامپیوتر ، دوربین، پرینتر، MP3 پلیر و غیره را انجام می دهد.

DrayTek یکی از شرکت های تولید کننده فایروال ها، دستگاه های VPN، روترها و دستگاه های LAN بی سیم است. این شرکت در سال 1997 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در تایوان قرار دارد. DrayTek یکی از اولین تولیدکنندگانی بود که از فناوری VPN در روترهای کم هزینه خود استفاده کرد. خط تولید موردم های DSL این شرکت از استاندارد PPPoA پشتیبانی می کند که در مقایسه با PPPoE پشتیبانی گسترده تری را برای استفاده از روترهای خانگی و کامپیوترهای خانگی فاقد سخت افزار گران تر ATM ارائه می دهد.

D-Link یک شرکت تولید کننده تجهیزات شبکه چند ملیتی تایوانی است که مقر آن در تایپه تایوان قرار دارد. این شرکت در مارس 1986 در تایپه به عنوان شرکت Datex Systems تاسیس شد.

Enterasys

Ericsson

Extreme Networks

Fortinet

HPE

Huawei Routers

Juniper Networks

LANCOM Systems

Linksys - acquired by Belkin

Meraki

MikroTik

Mitsubishi

NEC

Netgear

Nokia

Nokia Networks

Open Mesh

RAD Data Communications

Ruckus

Sierra Wireless

Technicolor

Telco Systems

TP-Link

TRENDnet

Ubiquiti

Xirrus

Yamaha

ZyXEL

ZTE

سوئیچ ها

 

ADTRAN

Aerohive

Alaxala Networks

Alcatel-Lucent Enterprise

Allied Telesis

Arista Networks

Avaya - acquired Nortel

Buffalo Technology

Brocade Communications Systems

Cerio

Ciena

Cisco Systems

Dell Networking

DrayTek

D-Link

ECI Telecom

EnGenius

Enterasys

Extreme Networks

Fortinet

HPE

Huawei

Juniper Networks

Linksys

Mellanox

Meraki

MikroTik

Netgear

Nokia Networks

NEC

Open Mesh

Oracle Corporation

Rad Group

Ruckus

Telco Systems

Teledata Networks

TP-Link

TRENDnet

Ubiquiti

Yamaha

ZTE

ZyXEL

وایرلس

ADTRAN/BlueSocket

Aerohive

Alaxala Networks

Alcatel-Lucent Enterprise

Allied Telesis

Alvarion

Aruba

Asus

Avaya

Belkin

Buffalo Technology

Ceragon

Cerio

Cisco

CommScope

DrayTek

D-Link

EnGenius

Enterasys

Ericsson

Extreme Networks

Fortinet

HPE

Juniper

Linksys

Meraki

Meru

MikroTik

Motorola

NEC

Netgear

Nokia Networks

Open Mesh

Proxim

Ruckus

Siae Microelettronica

Sierra Wireless

Samsung

TP-Link

TRENDnet

Ubiquiti

WatchGuard

Xirrus

Yamaha

ZyXEL

کارت شبکه

 

 

Allied Telesis

Broadcom

Buffalo Technology

Cavium

Chelsio

Cisco

D-Link

Intel

Marvell

Mellanox

Oracle Corporation

Realtek

TRENDnet

ZyXEL

تجهیزات سرور

aiScaler

ApplianSys

Avaya

Symantec

Cisco

Ciena

Exinda

Expand

F5

HPE

Infoblox

Lanner Inc

Lotus Foundations

Nortel

Oracle Corporation

PSSC Labs

Radware

Riverbed Technology

Secure64

 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_networking_hardware_vendors

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی